Carti recomandate pentru antreprenori disponibile in limba romana

Multi oameni de succes din mediul afacerilor isi bazeaza realizarile pe sfaturile primite prin intermediul cartilor despre antreprenoriat pe care le-au citit. Sunt lucruri pe care nu ai cum sa le stii pana nu te-ai confruntat cu ele sau pana nu ti le-au explicat alte persoane. De aceea, in acest articol, ti-am pregatit o lunga lista de carti recomandate pentru antreprenori din care sa inveti sa iti manageriezi afacerea cu succes.

Top carti recomandate pentru atreprenori disponibile in limba romana

Napoleon Hill – De la idee la bani
De la idee la bani este una dintre cele mai bine vandute carti a tuturor timpurilor. Autorul doreste sa cultive cititorului o constiinta a banilor si o filozofie sanatoasa in ceea ce priveste succesul afacerilor.  Principiile din aceasta carte au fost aplicate cu succes de catre antreprenori cunoscuti, precum john D. Rockefeller, Clarence Darrow sau William jennings Brown. Este o carte ce poate schimba destine si care este recomandata, in general, atunci cand vine vorba despre lecturi dedicate antreprenorilor.

Ken Robinson – Descopera-ti elementul
Cartea isi doreste sa atinga punctul in care talentul natural se imbina cu pasiunea, inspirandu-si cititorii prin povestile unor oameni de succes. Printre acestia se numara Paul McCartney, Matt Groening, Richard Branson, Arianna Huffington si Bart Conner. Autorul ne arata ca varsta si ocupatia nu reprezinta o piedica in calea succesului si propune o strategie esentiala pentru a deveni unul dintre cei mai buni antreprenori.

John C. Maxwell – Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii
Cartea lui john C. Maxwell este ideala pentru acei antreprenori care sunt constienti ca succesul unei afaceri sta, in primul rand, pe relatiile dintre manager si angajatii sai. Acesta este de parere ca atitudinea este cheia pentru o afacere, aceasta putand sa ridice o echipa sau sa o puna la pamant, este o carte foarte buna de unde puteti invata cum sa va imbunatatiti calitatile de lider si cum sa va instruiti echipa pentru ca aceasta sa inregistreze cele mai bune rezultate.

Allan Pease, Barbara Pease – Limbajul trupului in mediul de afaceri
Limbajul trupului reprezinta 90% din comunicarea pe care o avem cu o alta persoana. In mediul de afaceri, insa, se pune mult mai mult accent pe acesta decat in alte medii, nu de putine ori un simplu gest fiind definitoriu pentru incheierea unei afaceri. Invatand cum sa interpretezi corect limbajul trupului, poti lua cele mai bune decizii in legatura cu angajatii tai sau partenerii de afacere pe care ii ai. Cartea este completa, explicand tot ce tine de acest aspect, incepand de la prima impresie si pana la parerea cu care ramai dupa o astfel de discutie.

Dale carnegie, J. Oliver Crom, Michael Crom – Tehnici de a vinde
Tehnicile de vanzare sunt esentiale intr-o afacere reusita. Stiindu-le, poti convinge clientii sa iti devina fideli, poti convinge parteneri de afaceri indaratnici sa accepte conditiile pe care le pui sau iti poti motiva angajatii sa lucreze mai mult si mai bine. Iar cartea „tehnici de a vinde” este una foarte buna din care sa inveti acest lucru. Aceasta este conceputa de catre membrii unei firme de training si este una dintre cele mai de succes carti pentru antreprenori din lume.

Joel Kurtzman – Cum functioneaza piata libera
Desigur ca nu ai cum face afaceri fara a sti in detaliu cum functioneaza piata in care urmeaza sa le desfasori. Pentru incepatorii in antreprenoriat, aceasta carte este o adevarata mana cereasca.  Poti invata ratiunile si mecanismele pietei libere, cum sa iti administrezi singur banii si cum actioneaza brokerii si companiile cotate la bursa. Aceasta explica diferentele intre diferitele tipuri de instrumente financiare si ofera sfaturi valoroase pentru viitorii antreprenori.

Donald R. Keough – Esecul in afaceri: zece reguli de urmat
Desi un antreprenor tanar se gandeste foarte putin la esec, acesta trebuie luat in calcul pentru a fi evitat. Nimeni nu iti poate oferi o garantie a succesului, astfel incat aceasta carte iti explica zece dintre cele mai grave greseli pe care o companie le poate face, astfel incat sa ajunga la faliment. Este o carte care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca unui antreprenor si care aduce punctele de vedere ale unui om experimentat, cu rezultate dovedite.

Jim Collins – Excelenta in afaceri
In anul 2004, the Economist il numea pe Jim Collins „cel mai citit scriitor de literatura economica din lume”. Sfaturile sale au fost aplicate cu succes de mii de antreprenori de pe tot mapamondul, iar editia in limba engleza a cartii „Excelenta in afaceri” a fost vanduta in peste 1.5 milioane de exemplare. Tradusa in peste 30 de limbi, aceasta acrte ofera sfaturi functionale si foarte bune pentru un antreprenor care doreste sa atinga succesul.

Derek Thompson – Creatorii de hituri. Stiinta popularizarii intr-o lume distrata
Nu doar pentru antreprenori, ci pentru toti oamenii care lucreaza cu produse, aceasta carte prezinta motivele ascunse pentru care un lucru ajunge sa ne placa sau nu. Astfel, putem invata din experienta lui derek Thompson cum sa ne vindem produsul, indiferent care ar fi acesta, astfel incat compania noastra sa atinga succesul dorit. Cartea demonteaza miturile siropoase si prezinta sfaturi usor de pus in aplicare, care sa aduca rezultate bune si foarte bune antreprenorilor.

Thom Singer – Networking de la A la Z
O afacere are mult mai multe sanse de succes atunci cand reteaua din jurul antreprenorului este bine pusa la punct. Aceasta carte te invata cum sa iti faci relatiile interpersonale mai bune si cum sa iti construiesti o retea care sa aduca succes companiei tale. Aceasta te invata cum sa interactionezi cu clientii actuali si viitori si explica in detaliu cum sa pastrezi proaspete aceste relatii pentru cat mai mult timp.

Tom Hopkins – Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara
Fluctuatiile pietei au inchis multe afaceri. Tom Hopkins, insa, ne spune ca se poate vinde chiar si atunci cand nimeni nu cumpara. Acesta pleaca de la premisa ca fiecare interactiune umana este o situatie de vanzari si ca fiecare persoana cu care iei contact poate deveni un posibil viitor client. De aceea, el prezinta strategii prin care sa iti atingi targetul de vanzari chiar si in momentele de criza financiara.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*